Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Developing Children's Digital Literacy Through Game

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43968142" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43968142 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2023/02/09_kozeluhova_vargova_ssf_1_2023.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2023/02/09_kozeluhova_vargova_ssf_1_2023.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.1.80-89" target="_blank" >10.54937/ssf.2023.22.1.80-89</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj digitálnej gramotmosti detí prostedníctvom hry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článok sa zameriava na rozvoj digitálnej gramotnosti v predškolskom veku a mladšom školskom veku prostredníctvom hry. V úvode krátko vymedzuje pojem digitálna gramotnosť a zoznamuje sa vzdelávacími cieľmi súvisiacimi s rozvojom digitálnej gramotnosti v preprimárnom a primárnom vzdelávaní v Slovenskej a Českej republike. Ďalej predstavuje návrhy na rozvoj rôznych oblastí digitálnej gramotnosti prostredníctvom hry a dostupných hračiek.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing Children's Digital Literacy Through Game

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the development of digital literacy in preschool and younger school age through game. In the introduction, it briefly defines the concept of digital literacy and introduces the educational objectives related to the development of digital literacy in pre-primaryand primary education in the Slovak and Czech Republics. It also presents suggestions for the development of different areas of digital literacy through play and accessible toys.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia scientifica Facultatis paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    80-89

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus