Developing Children's Digital Literacy Through Game
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43968142" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43968142 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2023/02/09_kozeluhova_vargova_ssf_1_2023.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2023/02/09_kozeluhova_vargova_ssf_1_2023.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.1.80-89" target="_blank" >10.54937/ssf.2023.22.1.80-89</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Rozvoj digitálnej gramotmosti detí prostedníctvom hry
Popis výsledku v původním jazyce
Článok sa zameriava na rozvoj digitálnej gramotnosti v predškolskom veku a mladšom školskom veku prostredníctvom hry. V úvode krátko vymedzuje pojem digitálna gramotnosť a zoznamuje sa vzdelávacími cieľmi súvisiacimi s rozvojom digitálnej gramotnosti v preprimárnom a primárnom vzdelávaní v Slovenskej a Českej republike. Ďalej predstavuje návrhy na rozvoj rôznych oblastí digitálnej gramotnosti prostredníctvom hry a dostupných hračiek.
Název v anglickém jazyce
Developing Children's Digital Literacy Through Game
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the development of digital literacy in preschool and younger school age through game. In the introduction, it briefly defines the concept of digital literacy and introduces the educational objectives related to the development of digital literacy in pre-primaryand primary education in the Slovak and Czech Republics. It also presents suggestions for the development of different areas of digital literacy through play and accessible toys.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia scientifica Facultatis paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
22
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
80-89
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—