Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora učitelů při zvládání problematických míst inovovaného kurikula informatiky na gymnáziu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43972284" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43972284 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.didinfo.net/images/DidInfo/files/Didinfo_2024_regio.pdf" target="_blank" >https://www.didinfo.net/images/DidInfo/files/Didinfo_2024_regio.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora učitelů při zvládání problematických míst inovovaného kurikula informatiky na gymnáziu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je představena metodická podpora učitelů informatiky na vybraných gymnáziích v Plzeňském kraji, která je druhým rokem realizovaná Katedrou výpočetní a didaktické techniky v rámci projektu Rozvoj oborových didaktik jako nástroj pro zlepšení výuky na školách v Plzeňském kraji. Popsány jsou výsledky získané dotazníkovým šetřením v pětičlenné skupině učitelů doplněné rozhovory z realizované focus group. V poslední části příspěvku jsou představeny vzorové aktivity, které byly vytvořeny pro potřeby prezenčního workshopu, vycházející z požadavků učitelů a sloužící k podpoře oblasti kurikula, která je jimi vnímána jako problematická.

  • Název v anglickém jazyce

    The Support of Teachers in Managing the Problematic Points of the Innovated Curriculum of Informatics at Grammar School

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the methodological support for teachers of informatics at selected grammar schools in the Pilsen region, which is the second year of implementation of the Department of Computer Science and Educational Technology within the project Development of subject didactics as a tool for improving teaching in schools in the Pilsen region The results obtained by a questionnaire survey in a five-member group of teachers, supplemented by interviews from a realized focus group, are described. In the last part of the paper, sample activities are presented, which were created for the needs of the on-site workshop based on teachers&apos; requirements and serving to support the curriculum area perceived by them as problematic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DIDINFO 2024: Regionální sborník konference

  • ISBN

    978-80-7494-698-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    8-17

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    7. 2. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku