Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mluvený projev učitele z pohledu budoucích češtinářů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43972999" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43972999 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://dspace.zcu.cz/" target="_blank" >https://dspace.zcu.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mluvený projev učitele z pohledu budoucích češtinářů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá aktuální problematikou praktické přípravy učitelů v oblasti mluveného jazyka. Prezentuje výsledky výzkumu založeného na kvalitativní analýze dat získaných dotazníkovým šetřením mezi studenty češtiny na Pedagogické fakultě Západočeské univerzity. Výzkum potvrzuje rozvoj komunikativní kompetence studentů po absolvování kurzu zaměřeného na mluvený projev a odráží efekt a hodnocení dílčích aktivit kurzu i nezbytnost a užitečnost tohoto kurzu pro budoucí učitele českého jazyka.

  • Název v anglickém jazyce

    Spoken Language of the Teacher from the Point of View of the Future Teachers of Czech

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the topical issue of practical pre-service teachers training in the field of spoken language. It presents the outcomes of the research based on qualitative data analysis gained via questionnaire survey among the students of Czech at the Faculty of Education, University of West Bohemia. The research confirms the development of students’ communicative competence after completing the course oriented to speaking and reflects the effect and evaluation of component course activities as well as necessity and usefulness of this course to future Czech language teachers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Český jazyk a literatura

  • ISSN

    0009-0786

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    74

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    231-238

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus