Městský marketing v teorii a praxi. Zkušenosti s aplikací marketingu v České republice a ve Slovenské republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F06%3A00000006" target="_blank" >RIV/49777513:23510/06:00000006 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing of towns in theory and practice. Experience in applying marketing in the Czech Republic and Slovak Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The current municipal practice can be characterised by significant heterogeneity of the notion of the town marketing. Different ways of operation and different organisation models of the town marketing exist next to one another. The introduction of marketing into the field of the administration and development of a town is not always simple, as the experience from the Czech and Slovak Republic shows.
Název v anglickém jazyce
Marketing of towns in theory and practice. Experience in applying marketing in the Czech Republic and Slovak Republic
Popis výsledku anglicky
The current municipal practice can be characterised by significant heterogeneity of the notion of the town marketing. Different ways of operation and different organisation models of the town marketing exist next to one another. The introduction of marketing into the field of the administration and development of a town is not always simple, as the experience from the Czech and Slovak Republic shows.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WB-22-05" target="_blank" >WB-22-05: Marketingový management obcí, měst a regionů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New Members - New Chalanges for the European Regional Development Policy
ISBN
80-225-2060-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
159-163
Název nakladatele
Technical University
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Nový Smokovec - Vysoké Tatry
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—