Town Marketing in the Czech and Slovak Republics and the problems of its Implementation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F07%3A00501385" target="_blank" >RIV/49777513:23510/07:00501385 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Mestský marketing v Českej a Slovenskej republike a problémy jeho implementácie
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok sa zaoberá mestským marketingom v Českej a Slovenskej republike. Analyzuje začiatky realizácie mestského marketingu v oboch krajinách a sumarizuje najvýznamnejšie problémy, ktoré sú spojené so zavádzaním marketingových prístupov v českých a slovenských mestách.
Název v anglickém jazyce
Town Marketing in the Czech and Slovak Republics and the problems of its Implementation
Popis výsledku anglicky
The paper deals with town marketing in the Czech and Slovak Republics. It analyzes the very beginnings of realization of town marketing in both countries and summarizes the most important problems that have been connected with implementation of marketingapproaches in Czech and Slovak towns.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Konkurenceschopnost malých mist v Eeské republice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Regionální studia
ISSN
1803-1471
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
23-27
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—