Městský marketing a problémy jeho implementace v České a Slovenské republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F08%3A00501130" target="_blank" >RIV/49777513:23510/08:00501130 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike
Popis výsledku v původním jazyce
Mestský marketing je v Českej a Slovenskej republike relatívne novým prístupom k správe a rozvoji obcí a miest.Cielom tohto príspevku je zovšeobecnenie najvýznamnejších problémov implementácie marketingu v podmienkách českých a slovenských miest.
Název v anglickém jazyce
Town Marketing and the Problems of its Implementation in the Czech ans Slovak Republics
Popis výsledku anglicky
The paper deals with town marketing in the Czech and Slovak Republics. It analyzes the very beginnings of realization of town marketing in both countries and summarizes the most important problems that have been connected with implementation of marketingapproaches in Czech and Slovak towns.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Konkurenceschopnost malých mist v Eeské republice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonómia a podnikanie
ISSN
1337-4990
e-ISSN
—
Svazek periodika
2.
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—