Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Městský marketing a problémy jeho implementace v České a Slovenské republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F08%3A00501130" target="_blank" >RIV/49777513:23510/08:00501130 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mestský marketing je v Českej a Slovenskej republike relatívne novým prístupom k správe a rozvoji obcí a miest.Cielom tohto príspevku je zovšeobecnenie najvýznamnejších problémov implementácie marketingu v podmienkách českých a slovenských miest.

  • Název v anglickém jazyce

    Town Marketing and the Problems of its Implementation in the Czech ans Slovak Republics

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with town marketing in the Czech and Slovak Republics. It analyzes the very beginnings of realization of town marketing in both countries and summarizes the most important problems that have been connected with implementation of marketingapproaches in Czech and Slovak towns.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Konkurenceschopnost malých mist v Eeské republice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonómia a podnikanie

  • ISSN

    1337-4990

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus