Marketing měst a obcí v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F06%3A00000008" target="_blank" >RIV/49777513:23510/06:00000008 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Marketing gmin i miast w Republice Czeskiej
Popis výsledku v původním jazyce
Současná komunální praxe se vyznačuje velkou obsahovou heterogenitou pojmu městský marketing. Vedle sebe existují rozdílné přístupy jednání a také odlišné organizační modely městského marketingu. Zavádět marketing do oblasti správy a rozvoje města, jak ukazují zkušenosti z České republiky, není nijak jednoduchou záležitost. Jedná se o dlouhodobý proces, během něhož se realizátoři potýkají s řadou překážek a problémů. K nejčastěji uváděným problémům patří rozdílné chápání marketingu města různými aktéryrozvoje města, nezájem a malá angažovanost jednotlivých skupin aktérů a nedostatek finančních prostředků ve fázi nastartov
Název v anglickém jazyce
Marketing of towns in Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The current municipal practice can be characterised by significant heterogeneity of the notion of the town marketing. Different ways of operation and different organisation models of the town marketing exist next to one another. The introduction of marketing into the field of the administration and development of a town is not always simple, as the experience from the Czech Republic shows. It is a long term process during which the implementors have to deal with a number of problems and obstacles. Different perception of the town marketing by different facilitators of the town development, lack of interest and low level of involvement of various groups of facilitators and lack of funds at the beginning stage of the process of the marketing introductionbelong to the most frequently quoted problems.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WB-22-05" target="_blank" >WB-22-05: Marketingový management obcí, měst a regionů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Politika zrównowazonego rozwoju oraz Instrumenty zarzadzania miastem
ISBN
83-7395-188-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
225-231
Název nakladatele
Uniwersytet Opolski
Místo vydání
Opole
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—