Praktické problémy uplatňování marketingu v podmínkách českých měst
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F07%3A00000025" target="_blank" >RIV/49777513:23510/07:00000025 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Praktické problémy uplatňování marketingu v podmínkách českých měst
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá praktickými problémy uplatňování marketingu v podmínkách českých měst a možnostmi jejich řešení. Praktická implementace městského marketingu je spojena s celou řadou problémů. Spektrum těchto problémů je přitom velmi široké: odrozdílného chápání pojmu městský marketing, až po chybějící motivaci zúčastněných aktérů anebo nejrůznější „konstrukční vady“.
Název v anglickém jazyce
Practical problems of marketing use in conditions of the Czech towns
Popis výsledku anglicky
The paper deals with practical problems of use of marketing in conditions of the Czech towns and possibilities of their solutions. Practical implementation of marketing of towns is connected with many troubles. A spectrum of these troubles is very wide:from different comprehension of the term town marketing to absent motivation of those who participate, or various “structural defects“.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Území, znalosti a rozvoj na počátku 21. století
ISBN
978-80-248-1554-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
295-303
Název nakladatele
Vysoká škola báňská - Technická univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—