Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Praktické problémy uplatňování marketingu v podmínkách českých měst

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F07%3A00000025" target="_blank" >RIV/49777513:23510/07:00000025 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Praktické problémy uplatňování marketingu v podmínkách českých měst

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá praktickými problémy uplatňování marketingu v podmínkách českých měst a možnostmi jejich řešení. Praktická implementace městského marketingu je spojena s celou řadou problémů. Spektrum těchto problémů je přitom velmi široké: odrozdílného chápání pojmu městský marketing, až po chybějící motivaci zúčastněných aktérů anebo nejrůznější &#8222;konstrukční vady&#8220;.

  • Název v anglickém jazyce

    Practical problems of marketing use in conditions of the Czech towns

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with practical problems of use of marketing in conditions of the Czech towns and possibilities of their solutions. Practical implementation of marketing of towns is connected with many troubles. A spectrum of these troubles is very wide:from different comprehension of the term town marketing to absent motivation of those who participate, or various &#8220;structural defects&#8220;.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Území, znalosti a rozvoj na počátku 21. století

  • ISBN

    978-80-248-1554-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    295-303

  • Název nakladatele

    Vysoká škola báňská - Technická univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku