Městský marketing v teorii a praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F03%3A00000013" target="_blank" >RIV/49777513:23510/03:00000013 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Městský marketing v teorii a praxi
Popis výsledku v původním jazyce
V oblasti veřejné správy se uplatňuje marketing různými způsoby. Příspěvek se zabývá rámcovými podmínkami zvýšeného zájmu o marketing měst.
Název v anglickém jazyce
Urban marketing in theory and practice.
Popis výsledku anglicky
In local government practice, the term „city marketing“ is applied to a wide range of activities. Nine types have been distinguished. In addition to the broad concept, they include for instance „urban marketing“, „public relations“ or „location marketing“.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hradecké ekonomické dny 2003. Sborník příspěvků
ISBN
80-7041-845-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
50-53
Název nakladatele
Gaudeamus Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a
Datum konání akce
4. 2. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—