Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interpretace městského marketingu v komunální praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F04%3A00000025" target="_blank" >RIV/49777513:23510/04:00000025 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interpretace městského marketingu v komunální praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá interpretací (vnímáním) pojmu městský marketr ing v komunální praxi. Popisuje, jaké marketingové aktivity si pod tímto pojmem představují zástupci měst a obcí v západních Čechách.

  • Název v anglickém jazyce

    Interpretation of City Marketing in Praxis

  • Popis výsledku anglicky

    In local government practice, the term &#8222;city marketing&#8220; is applied to a wide range of activities. Nine types have been distinguished. In addition to the broad concept, they include for instance &#8222;urban marketing&#8220;, &#8222;public rel

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketingová panoráma

  • ISSN

    1336-1864

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    8-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus