Interpretace městského marketingu v komunální praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F04%3A00000025" target="_blank" >RIV/49777513:23510/04:00000025 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interpretace městského marketingu v komunální praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá interpretací (vnímáním) pojmu městský marketr ing v komunální praxi. Popisuje, jaké marketingové aktivity si pod tímto pojmem představují zástupci měst a obcí v západních Čechách.
Název v anglickém jazyce
Interpretation of City Marketing in Praxis
Popis výsledku anglicky
In local government practice, the term „city marketing“ is applied to a wide range of activities. Nine types have been distinguished. In addition to the broad concept, they include for instance „urban marketing“, „public rel
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketingová panoráma
ISSN
1336-1864
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
8-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—