Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing obcí a měst v teorii a praxi. Případová studie ze západních Čech.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F03%3A00000014" target="_blank" >RIV/49777513:23510/03:00000014 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing obcí a měst v teorii a praxi. Případová studie ze západních Čech.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V oblasti místní správy je "městský marketing" používán v podobě různých aktivit. Příspěvek se zabývá otázkou vnímání pojmu markerting města obcemi a městy v západních Čechách.

  • Název v anglickém jazyce

    Urban Marketing in Theory and Praxis. Case study from West Bohemia.

  • Popis výsledku anglicky

    In local government practice, the term &#8222;city marketing&#8220; is applied to a wide range of activities. Nine types have been distinguished. In addition to the broad concept, they include for instance &#8222;urban marketing&#8220;, &#8222;public relations&#8220; or &#8222;location marketing&#8220;. This study is primarily concerned with the broad concept, which is essentially understood as a form of co-operative urban development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a médiá - Regionálny marketing

  • ISBN

    80-89034-49-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    208-215

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Kongresové centrum SAV, zámok Smolenice

  • Datum konání akce

    22. 10. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku