Marketing obcí a měst v teorii a praxi. Případová studie ze západních Čech.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F03%3A00000014" target="_blank" >RIV/49777513:23510/03:00000014 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing obcí a měst v teorii a praxi. Případová studie ze západních Čech.
Popis výsledku v původním jazyce
V oblasti místní správy je "městský marketing" používán v podobě různých aktivit. Příspěvek se zabývá otázkou vnímání pojmu markerting města obcemi a městy v západních Čechách.
Název v anglickém jazyce
Urban Marketing in Theory and Praxis. Case study from West Bohemia.
Popis výsledku anglicky
In local government practice, the term „city marketing“ is applied to a wide range of activities. Nine types have been distinguished. In addition to the broad concept, they include for instance „urban marketing“, „public relations“ or „location marketing“. This study is primarily concerned with the broad concept, which is essentially understood as a form of co-operative urban development.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a médiá - Regionálny marketing
ISBN
80-89034-49-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
208-215
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Kongresové centrum SAV, zámok Smolenice
Datum konání akce
22. 10. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—