Implementace marketingu do správy a rozvoje měst. Případová studie ze západních Čech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F03%3A00000026" target="_blank" >RIV/49777513:23510/03:00000026 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Implementace marketingu do správy a rozvoje měst. Případová studie ze západních Čech
Popis výsledku v původním jazyce
V oblasti místní správy je "městský marketing" používán v podobě různých aktivit. Příspěvek se zabývá otázkou vnímání pojmu markerting města obcemi a městy v západních Čechách.
Název v anglickém jazyce
Implementation of marketing into urban administration and development. Case study from West Bohemia.
Popis výsledku anglicky
In local government practice, the term „city marketing“ is applied to a wide range of activities. Nine types have been distinguished. In addition to the broad concept, they include for instance „urban marketing“, „public relations“ or „location marketing“.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Veřejná ekonomika a správa 2003
ISBN
80-248-0430-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
1-11
Název nakladatele
Vysoká škola báňská - TU Ostrava, katedra veřejné ekonomiky
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
15. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—