Využívání nástrojů internetového marketingu v podnicích cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F08%3A00500900" target="_blank" >RIV/49777513:23510/08:00500900 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využívání nástrojů internetového marketingu v podnicích cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Autor se v příspěvku zabývá problematikou internetového marketingu a jeho využíváním v podnicích cestovního ruchu, především v oblasti ubytovacích služeb. Internet a jeho služby hrají stále významnější roli při plánování cest a pobytů, rozhodování o cílovém místě a distribuci produktů cestovního ruchu. Je tedy přirozené, že se rozvíjí i nástroje internetového marketingu. Cílem tohoto příspěvku je identifikovat možné nástroje internetového marketingu a na základě průzkumu menšího rozsahu zhodnotit rozsahjejich využívání v českých podmínkách. Autor problematiku řeší z pohledu podniků cestovního ruchu i jejich zákazníků.
Název v anglickém jazyce
Application of Internet Marketing Instruments in Tourism Enterprises
Popis výsledku anglicky
In this contribution, author is concerned with the issues of internet marketing and its use in tourism enterprises, especially in accommodation sector. Internet and its services play nowadays a more important role then ever, e.g. in the planning processof travels and stays, in the decision process about tourism destinations and in the distribution process of tourism products. Therefore, it is logical that the instruments of internet marketing are also developing. The aim of this contribution is to identify possible instruments of internet marketing and based on a small-scale research to evaluate the scope of their use in Czech environment. Author addresses this issue both from the view of tourism companies and their customers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků
ISBN
978-80-7248-504-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Karviná
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
14. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—