Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání nástrojů internetového marketingu v podnicích cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F08%3A00500900" target="_blank" >RIV/49777513:23510/08:00500900 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání nástrojů internetového marketingu v podnicích cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor se v příspěvku zabývá problematikou internetového marketingu a jeho využíváním v podnicích cestovního ruchu, především v oblasti ubytovacích služeb. Internet a jeho služby hrají stále významnější roli při plánování cest a pobytů, rozhodování o cílovém místě a distribuci produktů cestovního ruchu. Je tedy přirozené, že se rozvíjí i nástroje internetového marketingu. Cílem tohoto příspěvku je identifikovat možné nástroje internetového marketingu a na základě průzkumu menšího rozsahu zhodnotit rozsahjejich využívání v českých podmínkách. Autor problematiku řeší z pohledu podniků cestovního ruchu i jejich zákazníků.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of Internet Marketing Instruments in Tourism Enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    In this contribution, author is concerned with the issues of internet marketing and its use in tourism enterprises, especially in accommodation sector. Internet and its services play nowadays a more important role then ever, e.g. in the planning processof travels and stays, in the decision process about tourism destinations and in the distribution process of tourism products. Therefore, it is logical that the instruments of internet marketing are also developing. The aim of this contribution is to identify possible instruments of internet marketing and based on a small-scale research to evaluate the scope of their use in Czech environment. Author addresses this issue both from the view of tourism companies and their customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků

  • ISBN

    978-80-7248-504-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    14. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku