Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F09%3A00501514" target="_blank" >RIV/49777513:23510/09:00501514 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor se v článku zabývá možnostmi a realitou využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních. Teorie stále častěji zmiňuje výraznější podíl přímých distribučních cest v odvětví cestovního ruchu v důsledku intenzivnějšího využívání moderních technologií,zejména internetu. Příspěvek se zabývá využíváním nástrojů internetového marketingu, zejména PPC reklamy ubytovacími zařízeními. Na základě série výzkumů menšího rozsahu se autor snaží zachytit procesy podpory přímých distribučních cest, které využívajíinternetu, u ubytovacích zařízení v západních Čechách. Výsledky výzkumů nenaznačují výraznou podporu takových distribučních cest.

  • Název v anglickém jazyce

    PPC Advertisment - Use in Accomodation Sector

  • Popis výsledku anglicky

    In the article, the author is concerned with the possibilities and the reality of using PPC advertisement in accommodation companies. The theory more and more often mentions increasing share of direct distribution channels in the tourism sector as consequence of intensified use of modern technology, especially of the internet. This contribution addresses the use of internet marketing instruments, above all with PPC advertisement of accommodation companies. The author tries with help of a series of small-sizes researches at accommodation companies in Western Bohemia to realize the support processes for direct distribution channels which use internet. The results don't indicate a strong support of such distribution channels.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradecké ekonomické dny 2009

  • ISBN

    978-80-7041-227-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    344-348

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    3. 2. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000310659200051