Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F09%3A00501514" target="_blank" >RIV/49777513:23510/09:00501514 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních
Popis výsledku v původním jazyce
Autor se v článku zabývá možnostmi a realitou využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních. Teorie stále častěji zmiňuje výraznější podíl přímých distribučních cest v odvětví cestovního ruchu v důsledku intenzivnějšího využívání moderních technologií,zejména internetu. Příspěvek se zabývá využíváním nástrojů internetového marketingu, zejména PPC reklamy ubytovacími zařízeními. Na základě série výzkumů menšího rozsahu se autor snaží zachytit procesy podpory přímých distribučních cest, které využívajíinternetu, u ubytovacích zařízení v západních Čechách. Výsledky výzkumů nenaznačují výraznou podporu takových distribučních cest.
Název v anglickém jazyce
PPC Advertisment - Use in Accomodation Sector
Popis výsledku anglicky
In the article, the author is concerned with the possibilities and the reality of using PPC advertisement in accommodation companies. The theory more and more often mentions increasing share of direct distribution channels in the tourism sector as consequence of intensified use of modern technology, especially of the internet. This contribution addresses the use of internet marketing instruments, above all with PPC advertisement of accommodation companies. The author tries with help of a series of small-sizes researches at accommodation companies in Western Bohemia to realize the support processes for direct distribution channels which use internet. The results don't indicate a strong support of such distribution channels.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hradecké ekonomické dny 2009
ISBN
978-80-7041-227-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
344-348
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
3. 2. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000310659200051