Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509821" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509821 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Článek navazuje na článek Vliv Internetu na obchod: vývoj e-commerce v České republice, který byl zveřejněn ve 2/2009 časopisu Acta academica karviniensia. Příspěvek se zabývá zákaznickým chováním na on-line spotřebitelských trzích. Internetové nakupování zažívá celosvětově obrovský boom. Mnoho zákazníků si uvědomuje, že v dnešní době ekonomické krize, která ovládá celý svět, je možno při on-line nakupování výrazně ušetřit finanční prostředky. On-line nakupování už není pouze nějakým druhem výsady pro ty, kteří mají připojení a pracují s Internetem, ale stává se každodenní součástí našeho života. Firmy se čím dál častěji vydávají cestou Internetu. Zjistily, že čím dál více zákazníků začíná nakupovat právě na B2C on-line trzích. Mnohé z nich došly k závěru, že reklama v tradičních médiích je ztrátou peněz, že daleko efektivnější pro ně je investovat do reklamy internetové, nejen ve formě bannerů, ale především ve formě e-mailové marketingu, affiliate marketingu, PPC reklamy, AdWords, Ad
Název v anglickém jazyce
Customers´ loyalty in e-marketing environment on B2C markets in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This paper continues the previous author?s paper Internet impact on business: e-Commerce development in the Czech Republic which was published in Acta academica karviniensia in 2/2009 issue. The paper deals with on-line consumer?s behaviour. Internet buying passes through global boom. A lot of customers understand that it is possible save money in time of economics crisis which rules whole world. On-line buying is not only a kind of privilege for customers who have Internet connection and work with it but it becomes a part of everyday life. The firms noticed that more and more customers buy on B2C on-line markets. Most of them started with Internet advertising because traditional advertising is waste of money. The effective way for them is to invest into Internet advertising not only in banners form but also in forms of e-mail marketing, affiliate marketing, PPC advertising, AdWords, AdSence etc. This paper is continuation of author?s last paper Internet impact on business: e-Commerce
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta academica karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—