Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509821" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509821 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek navazuje na článek Vliv Internetu na obchod: vývoj e-commerce v České republice, který byl zveřejněn ve 2/2009 časopisu Acta academica karviniensia. Příspěvek se zabývá zákaznickým chováním na on-line spotřebitelských trzích. Internetové nakupování zažívá celosvětově obrovský boom. Mnoho zákazníků si uvědomuje, že v dnešní době ekonomické krize, která ovládá celý svět, je možno při on-line nakupování výrazně ušetřit finanční prostředky. On-line nakupování už není pouze nějakým druhem výsady pro ty, kteří mají připojení a pracují s Internetem, ale stává se každodenní součástí našeho života. Firmy se čím dál častěji vydávají cestou Internetu. Zjistily, že čím dál více zákazníků začíná nakupovat právě na B2C on-line trzích. Mnohé z nich došly k závěru, že reklama v tradičních médiích je ztrátou peněz, že daleko efektivnější pro ně je investovat do reklamy internetové, nejen ve formě bannerů, ale především ve formě e-mailové marketingu, affiliate marketingu, PPC reklamy, AdWords, Ad

  • Název v anglickém jazyce

    Customers´ loyalty in e-marketing environment on B2C markets in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper continues the previous author?s paper Internet impact on business: e-Commerce development in the Czech Republic which was published in Acta academica karviniensia in 2/2009 issue. The paper deals with on-line consumer?s behaviour. Internet buying passes through global boom. A lot of customers understand that it is possible save money in time of economics crisis which rules whole world. On-line buying is not only a kind of privilege for customers who have Internet connection and work with it but it becomes a part of everyday life. The firms noticed that more and more customers buy on B2C on-line markets. Most of them started with Internet advertising because traditional advertising is waste of money. The effective way for them is to invest into Internet advertising not only in banners form but also in forms of e-mail marketing, affiliate marketing, PPC advertising, AdWords, AdSence etc. This paper is continuation of author?s last paper Internet impact on business: e-Commerce

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus