Marketing a nová ekonomika
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F10%3A00168829" target="_blank" >RIV/68407700:21230/10:00168829 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing a nová ekonomika
Popis výsledku v původním jazyce
Systémové aspekty nové ekonomiky. Internet a megaintegrace. Nové příležitosti pro marketing (Second Life, Facebook, RFID). Využití internetu v marketingu (SEO, SEM, PPC Advertising, Affiliate Marketing, Microsite Marketing, Social Marketing etc.).
Název v anglickém jazyce
Marketing and the New Economy
Popis výsledku anglicky
Systemic aspects of the new economy. Internet and megaintegration. New opportunities for marketing (Second Life, Facebook, RFID) . Using the Internet in marketing (SEO, SEM, PPC Advertising, Affiliate Marketing, Microsite Marketing, Social Marketing etc.).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Automatizace
ISSN
0005-125X
e-ISSN
—
Svazek periodika
53
Číslo periodika v rámci svazku
1-2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—