Internet, e-business and digital marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504868" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63504868 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Internet, e-business a digitální marketing
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with marketing position in digital technologies and Internet age. The traditional marketing activities recede against new technologies. If the companies want to keep up with Internet evolution a technologies they have to adapt their marketing strategy and their marketing mix. One of these strategies is e-business and digital marketing. Both of them are part of electronic marketing forms.
Název v anglickém jazyce
Internet, e-business a digitální marketing
Popis výsledku anglicky
This paper deals with marketing position in digital technologies and Internet age. The traditional marketing activities recede against new technologies. If the companies want to keep up with Internet evolution a technologies they have to adapt their marketing strategy and their marketing mix. One of these strategies is e-business and digital marketing. Both of them are part of electronic marketing forms.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
sborník konference Internet a bezpečnost organizací
ISBN
80-7318-393-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
60
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—