Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Electronic Marketing Forms - Internet, E-mail and Permission Marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504867" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63504867 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Electronic Marketing Forms - Internet, E-mail and Permission Marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Internet rules the world. The classical marketing strategies change every day and companies have to adapt to these trends. Marketing will become more personal than mass in a digital economy. The significant influence on companies marketing activitieshas the Internet and e-mail which is closely linked with it. This paper deals with models of Internet strategy, further deals with the role of the Internet in transforming marketing, then shows Internet marketing development in time and at the end focuses on legal issue of electronic media usage for marketing purpose

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic Marketing Forms - Internet, E-mail and Permission Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The Internet rules the world. The classical marketing strategies change every day and companies have to adapt to these trends. Marketing will become more personal than mass in a digital economy. The significant influence on companies marketing activitieshas the Internet and e-mail which is closely linked with it. This paper deals with models of Internet strategy, further deals with the role of the Internet in transforming marketing, then shows Internet marketing development in time and at the end focuses on legal issue of electronic media usage for marketing purpose

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    New trends in marketing

  • ISBN

    80-7372-061-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    82-85

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku