Electronic Marketing Forms - Internet, E-mail and Permission Marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504867" target="_blank" >RIV/70883521:28120/06:63504867 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Electronic Marketing Forms - Internet, E-mail and Permission Marketing
Popis výsledku v původním jazyce
The Internet rules the world. The classical marketing strategies change every day and companies have to adapt to these trends. Marketing will become more personal than mass in a digital economy. The significant influence on companies marketing activitieshas the Internet and e-mail which is closely linked with it. This paper deals with models of Internet strategy, further deals with the role of the Internet in transforming marketing, then shows Internet marketing development in time and at the end focuses on legal issue of electronic media usage for marketing purpose
Název v anglickém jazyce
Electronic Marketing Forms - Internet, E-mail and Permission Marketing
Popis výsledku anglicky
The Internet rules the world. The classical marketing strategies change every day and companies have to adapt to these trends. Marketing will become more personal than mass in a digital economy. The significant influence on companies marketing activitieshas the Internet and e-mail which is closely linked with it. This paper deals with models of Internet strategy, further deals with the role of the Internet in transforming marketing, then shows Internet marketing development in time and at the end focuses on legal issue of electronic media usage for marketing purpose
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New trends in marketing
ISBN
80-7372-061-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
82-85
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—