Nový náhled na vzdělávání dospělého (jako subjektu a objektu) z hlediska vlivu ICT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F09%3A00502992" target="_blank" >RIV/49777513:23510/09:00502992 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nový náhled na vzdělávání dospělého (jako subjektu a objektu) z hlediska vlivu ICT
Popis výsledku v původním jazyce
Rozvoj společnosti a zejména nástup informačních a komunikačních technologií mění vzdělávání dospělých. Kapitola ukazuje, jak se musí měnit vzdělávání dospělých v důsledku ICT a proměny znalostí, dovedností, zkušeností i motivace vzdělávajících se subjektů. Z hlediska dospělého jako objektu upozorňujeme na vliv ICT na inovace v celoživotním vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
A new perspective on education of adults (as subject and object) for the impact of ICT
Popis výsledku anglicky
Development of society and especially the emergence of ICT change adult education. Chapter shows how to ICT influence changes in adult education and how this process transforms knowledge, skills, experience and motivation of the learning subjects. From the perspective of an adult as an object to highlight the impact of ICT on innovation in lifelong learning.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Nové paradigma v kurikulu vzdělávání dospělých
ISBN
978-80-87306-04-8
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Počet stran knihy
344
Název nakladatele
Educa Service
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—