Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Směry aplikace ICT ve vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F06%3AA0800GSU" target="_blank" >RIV/61988987:17310/06:A0800GSU - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17310/06:A1000GSU

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    TENDENCIES OF ICT APPLICATIONS IN EDUCATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Every country have investigated in ICT in the educational sector, based on the strong belief that the realm of ICT goes far beyond the immediate business and industry applications - how schools, teachers, and learners can benefit from the use of ICT in education and as motivation for changes. Paper presents some results from the research in the Nordic countries to compare with the Czech situation. The last part of paper is devoted to the new developing e-learning theory that has the same features as ourtheory published in 2003.

  • Název v anglickém jazyce

    TENDENCIES OF ICT APPLICATIONS IN EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    Every country have investigated in ICT in the educational sector, based on the strong belief that the realm of ICT goes far beyond the immediate business and industry applications - how schools, teachers, and learners can benefit from the use of ICT in education and as motivation for changes. Paper presents some results from the research in the Nordic countries to compare with the Czech situation. The last part of paper is devoted to the new developing e-learning theory that has the same features as ourtheory published in 2003.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F0893" target="_blank" >GA406/03/0893: Východiska, zdroje a technické zázemí e-learningu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education

  • ISBN

    80-7368-199-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    32-42

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    5. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku