Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00503534" target="_blank" >RIV/49777513:23510/10:00503534 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Společenská odpovědnost firem se stala fenoménem současné doby. Koncept CSR je podporován řadou významných mezinárodních organizací. Například Evropská unie v tzv. Green Paper z roku 2001 definovala CSR jako ?dobrovolné integrování sociálních a ekologických aspektů do každodenních firemních operací a interakcí s firemními stakeholders.? (Green Paper, 2001) Publikace zahrnuje nejen teoretický rámec CSR, ale i její aplikaci v praxi na konkrétních příkladech formou případových studií zařazených na konci knihy. Kniha se podrobně věnuje implementaci CSR do strategie firmy, jednotlivým pilířům společensky odpovědného podnikání. Řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu, sociálního marketingu, Fair Trade, dále pak hodnocení a reportování CSR. Zabývá se kritikou tohoto konceptu, dopadem globální krize na společensky odpovědné aktivity firem a budoucím vývojem konceptu CSR. Oproti dobrým příkladům přináší varování v podobě prezentace nezodpovědného podnikání nadnárodních společností

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Social Responsibility - ethic enterprising and social responsibility in practice

  • Popis výsledku anglicky

    Corporate Social Responsibility became a phenomenon of present times. The CSR concept is supported by a range of significant international organizations. The European Union and so called Green Paper from 2001 defined CSR as ?voluntary integration of social and ecological aspects into everyday company operations and stakeholders interactions?. (Green Paper, 2001) The publication involves not only the theoretical framework of CSR but also its application in use on concrete examples formed of case study mentioned at the end of the book. The book closely attends to the implementation of CSR into the company´s strategy and particular pillars of socially responsible enterprising. It solves the issue of equal chances, outplacement, social marketing, Fair Tade, then, evaluation and reporting of CSR. The author speculates on criticism of this concept, its impact of global crisis on socially responsible company activities and future development of CSR concept. Compared to good examples, it bring

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87269-12-1

  • Počet stran knihy

    189

  • Název nakladatele

    OPS

  • Místo vydání

    Kanina

  • Kód UT WoS knihy