Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Městský marketing - očekávání a realita

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43898878" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43898878 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Městský marketing - očekávání a realita

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie shrnuje dosavadní poznatky o aplikaci marketingu v podmínkách měst. Vychází jak ze studia především zahraniční literatury, tak i vlastních empirických výzkumů, realizovaných v posledních přibližně 10 letech v ČR, na Slovensku a v některých dalších evropských zemích. Analyzuje, třídí a kriticky hodnotí současné teoretické přístupy k městskému marketingu. Všímá si specifik a zvláštností městského marketingu a rozdílných interpretací některých běžných marketingových pojmů. Zvláštní pozornost věnuje pozici marketingu v rámci správy a rozvoje měst a problémům politického prosazování marketingových koncepcí měst. Dochází k závěru, že praktická aplikace městského marketingu je značně vzdálená teoretickým konceptům a politickým (praktickým) očekáváním. Přesto městský marketing podle autora zůstává významným nástrojem řešení problémů měst, jehož význam roste.

  • Název v anglickém jazyce

    City marketing - expectations and reality

  • Popis výsledku anglicky

    A monograph summarises present findings about a marketing application in conditions of cities.It comes from a study of a foreigner literature as well as from own empirical researches done in last approximately ten years in the Czech Republic, in Slovakiaand in some other European countries. It analyses, classifies and critically evaluates up to know theoretical approaches to city marketing. It points out specifics and particularities of city marketing and different explications of some common marketingterms. A special attention is paid to a marketing position within the administration and development of the cities and to the problems of political enforcement of the city marketing concepts. It takes the view that the practical application of city marketing is far from the theoretical concepts and political (practical) expectations. That is why, according to the author, city marketing remains the significant instrument of solving the city problems and its importance keeps increasing.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Konkurenceschopnost malých mist v Eeské republice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-89267-70-5

  • Počet stran knihy

    205

  • Název nakladatele

    Vysoká škola Visegrádu s.r.o (Vysoká škola v Sládkovičove)

  • Místo vydání

    Sládkovičovo

  • Kód UT WoS knihy