Městský marketing - očekávání a realita
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43898878" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43898878 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Městský marketing - očekávání a realita
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie shrnuje dosavadní poznatky o aplikaci marketingu v podmínkách měst. Vychází jak ze studia především zahraniční literatury, tak i vlastních empirických výzkumů, realizovaných v posledních přibližně 10 letech v ČR, na Slovensku a v některých dalších evropských zemích. Analyzuje, třídí a kriticky hodnotí současné teoretické přístupy k městskému marketingu. Všímá si specifik a zvláštností městského marketingu a rozdílných interpretací některých běžných marketingových pojmů. Zvláštní pozornost věnuje pozici marketingu v rámci správy a rozvoje měst a problémům politického prosazování marketingových koncepcí měst. Dochází k závěru, že praktická aplikace městského marketingu je značně vzdálená teoretickým konceptům a politickým (praktickým) očekáváním. Přesto městský marketing podle autora zůstává významným nástrojem řešení problémů měst, jehož význam roste.
Název v anglickém jazyce
City marketing - expectations and reality
Popis výsledku anglicky
A monograph summarises present findings about a marketing application in conditions of cities.It comes from a study of a foreigner literature as well as from own empirical researches done in last approximately ten years in the Czech Republic, in Slovakiaand in some other European countries. It analyses, classifies and critically evaluates up to know theoretical approaches to city marketing. It points out specifics and particularities of city marketing and different explications of some common marketingterms. A special attention is paid to a marketing position within the administration and development of the cities and to the problems of political enforcement of the city marketing concepts. It takes the view that the practical application of city marketing is far from the theoretical concepts and political (practical) expectations. That is why, according to the author, city marketing remains the significant instrument of solving the city problems and its importance keeps increasing.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Konkurenceschopnost malých mist v Eeské republice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-89267-70-5
Počet stran knihy
205
Název nakladatele
Vysoká škola Visegrádu s.r.o (Vysoká škola v Sládkovičove)
Místo vydání
Sládkovičovo
Kód UT WoS knihy
—