Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Městský marketing - koncepty, aplikace, kritická analýza

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43899117" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43899117 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Městský marketing - koncepty, aplikace, kritická analýza

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek nabízí kritické zhodnocení teoretických a aplikačních poznatků o městském marketingu. Zabývá se specifiky a limity uplatnění vybraných prvků marketingové teorie v podmínkách měst. Dochází k závěru, že aplikační možnosti jsou mnohem omezenější,než očekávání. A to nejenom kvůli politickému prostředí, v němž rozhodování o použití marketingu probíhá, ale také kvůli složitosti a komplexitě města jakožto marketingového objektu.

  • Název v anglickém jazyce

    City Marketing - Concepts, Applications, Critical Analysis

  • Popis výsledku anglicky

    The paper offers a critical evaluation of theoretical and application findings about city marketing. It deals with specifics and limits of use of selected elements of marketing theory in conditions of the cities. It comes to a conclusion that ap-plication possibilities are much more limited than theoretical expectations are. The reason is not only political environment where there a decision making about marketing use takes place, but also a difficulty and complexity of the city as the marketing entity.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Konkurenceschopnost malých mist v Eeské republice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonomický časopis

  • ISSN

    0013-3035

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    59

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    243-258

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus