Městský marketing - koncepty, aplikace, kritická analýza
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43899117" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43899117 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Městský marketing - koncepty, aplikace, kritická analýza
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek nabízí kritické zhodnocení teoretických a aplikačních poznatků o městském marketingu. Zabývá se specifiky a limity uplatnění vybraných prvků marketingové teorie v podmínkách měst. Dochází k závěru, že aplikační možnosti jsou mnohem omezenější,než očekávání. A to nejenom kvůli politickému prostředí, v němž rozhodování o použití marketingu probíhá, ale také kvůli složitosti a komplexitě města jakožto marketingového objektu.
Název v anglickém jazyce
City Marketing - Concepts, Applications, Critical Analysis
Popis výsledku anglicky
The paper offers a critical evaluation of theoretical and application findings about city marketing. It deals with specifics and limits of use of selected elements of marketing theory in conditions of the cities. It comes to a conclusion that ap-plication possibilities are much more limited than theoretical expectations are. The reason is not only political environment where there a decision making about marketing use takes place, but also a difficulty and complexity of the city as the marketing entity.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Konkurenceschopnost malých mist v Eeské republice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomický časopis
ISSN
0013-3035
e-ISSN
—
Svazek periodika
59
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
243-258
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—