Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer Oriented E-learning Courses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43915040" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43915040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer Oriented E-learning Courses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is focused on customer oriented courses. As e-learning we consider use of information and computer technologies to create learning experiences (by Horton, 2006). This complex definition covers a lot of forms and types of e-learning. Customer oriented courses are one of the emerging trends in the field of e-learning (see survey ASTD, 2011). The e-learning opens new opportunities for non-formal learning and creates support for informal learning. There is a possibility of using viral marketing tomotivate students/customers in both ways: for the external and internal motivation. The appropriate motivation is of course the key point of a well prepared and well designed course. In this paper we briefly present some examples and open the discussionhow to use principles of viral marketing to motivate students and to support customer oriented e-learning courses. In this context we must also consider the use of tools for social learning (wikis, blogs, social networking sites...).

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Oriented E-learning Courses

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on customer oriented courses. As e-learning we consider use of information and computer technologies to create learning experiences (by Horton, 2006). This complex definition covers a lot of forms and types of e-learning. Customer oriented courses are one of the emerging trends in the field of e-learning (see survey ASTD, 2011). The e-learning opens new opportunities for non-formal learning and creates support for informal learning. There is a possibility of using viral marketing tomotivate students/customers in both ways: for the external and internal motivation. The appropriate motivation is of course the key point of a well prepared and well designed course. In this paper we briefly present some examples and open the discussionhow to use principles of viral marketing to motivate students and to support customer oriented e-learning courses. In this context we must also consider the use of tools for social learning (wikis, blogs, social networking sites...).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    9th International Scientific Conference on Distance Learning in Applied Informatics

  • ISBN

    978-80-558-0092-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    93-101

  • Název nakladatele

    Constantine the Philosopher University in Nitra

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Štúrovo, Slovakia

  • Datum konání akce

    2. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku