Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tailoring e-course to skills and preferences of individual students by intelligent e-resource management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F03%3A00000640" target="_blank" >RIV/62690094:18450/03:00000640 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tailoring e-course to skills and preferences of individual students by intelligent e-resource management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the traditional face-to-face education process there is a little space for customizing a course according to abilities and expectations of individual students. Using e-learning approach students may navigate through e-course with more freedom concerning access frequency, progress path, learning pace and intensity. In the paper we propose some suggestions how to provide higher variability in course content, assessment and time management while taking into account students' individual background knowledge, skills, and interests. Our approach is based on experiences with e-courses provided at the Faculty of Informatics and Management, University Hradec Králové. As the audience vary from future financial managers to technically oriented students with very good programming skills, customized e-courses would better address their individual needs. In the paper we discuss three streams of necessary changes: managing individual student profiles, different treating with e-content stored in co

  • Název v anglickém jazyce

    Tailoring e-course to skills and preferences of individual students by intelligent e-resource management

  • Popis výsledku anglicky

    In the traditional face-to-face education process there is a little space for customizing a course according to abilities and expectations of individual students. Using e-learning approach students may navigate through e-course with more freedom concerning access frequency, progress path, learning pace and intensity. In the paper we propose some suggestions how to provide higher variability in course content, assessment and time management while taking into account students' individual background knowledge, skills, and interests. Our approach is based on experiences with e-courses provided at the Faculty of Informatics and Management, University Hradec Králové. As the audience vary from future financial managers to technically oriented students with very good programming skills, customized e-courses would better address their individual needs. In the paper we discuss three streams of necessary changes: managing individual student profiles, different treating with e-content stored in co

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2nd Intl. Conf. on Multimedia and Information & Communication Technologies (m-ICTE 2003)

  • ISBN

    84-96212-12-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1823-1826

  • Název nakladatele

    INFODEX

  • Místo vydání

    Badajoz

  • Místo konání akce

    Badajoz (Španělsko)

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku