Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Branding as an opportunity for non-profit organizationes

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F14%3A43922371" target="_blank" >RIV/49777513:23510/14:43922371 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Branding as an opportunity for non-profit organizationes

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article focuses its content to the concept of branding, as a modern and developing marketing tool, which has begun to apply not only in conjunction with a strategic management, but also in all other areas of current market, even in the non-profit sector. Brand management is slowly becoming a stable element of any modern company management in 21st century. In the functioning context of NGOs, brand and its active building seems to be a powerful means for their better and more effective future performance.

  • Název v anglickém jazyce

    Branding as an opportunity for non-profit organizationes

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses its content to the concept of branding, as a modern and developing marketing tool, which has begun to apply not only in conjunction with a strategic management, but also in all other areas of current market, even in the non-profit sector. Brand management is slowly becoming a stable element of any modern company management in 21st century. In the functioning context of NGOs, brand and its active building seems to be a powerful means for their better and more effective future performance.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2014

  • ISBN

    978-3-86367-029-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    57-62

  • Název nakladatele

    Verlag der GUC

  • Místo vydání

    Chemnitz

  • Místo konání akce

    Mariánské Lázně

  • Datum konání akce

    15. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000345805900006