Branding as an opportunity for non-profit organizationes
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F14%3A43922371" target="_blank" >RIV/49777513:23510/14:43922371 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Branding as an opportunity for non-profit organizationes
Popis výsledku v původním jazyce
This article focuses its content to the concept of branding, as a modern and developing marketing tool, which has begun to apply not only in conjunction with a strategic management, but also in all other areas of current market, even in the non-profit sector. Brand management is slowly becoming a stable element of any modern company management in 21st century. In the functioning context of NGOs, brand and its active building seems to be a powerful means for their better and more effective future performance.
Název v anglickém jazyce
Branding as an opportunity for non-profit organizationes
Popis výsledku anglicky
This article focuses its content to the concept of branding, as a modern and developing marketing tool, which has begun to apply not only in conjunction with a strategic management, but also in all other areas of current market, even in the non-profit sector. Brand management is slowly becoming a stable element of any modern company management in 21st century. In the functioning context of NGOs, brand and its active building seems to be a powerful means for their better and more effective future performance.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Opportunities and Threats to Current Business Management in Cross-border Comparison 2014
ISBN
978-3-86367-029-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
57-62
Název nakladatele
Verlag der GUC
Místo vydání
Chemnitz
Místo konání akce
Mariánské Lázně
Datum konání akce
15. 5. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000345805900006