Vytvoření prototypu produktu cestovního ruchu podle principu designového myšlení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F14%3A43924463" target="_blank" >RIV/49777513:23510/14:43924463 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vytvoření prototypu produktu cestovního ruchu podle principu designového myšlení
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci tohoto smluvního výzkumu byl vytvořen prototyp produktu cestovního ruchu podle principu designového myšlení. Tento produkt byl konkrétně popsán, byla určena jeho cílová skupina a provedena základní finanční kalkulace. Produkt byl vytvořen na základě vytvořené databáze klíčových turistických prvků v regionu západních Čech.
Název v anglickém jazyce
Creation of tourism product prototype according to design thinking principle
Popis výsledku anglicky
In this applied research a tourism product prototype according to design thinking principle was created. This product has been described, the target group has been set and basic financial calculation has beein done. The product has been created based oncreated database with key tourism elements in West Bohemia.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
U - Předmět řešení projektu je utajovanou skutečností podle zvláštních právních předpisů nebo je skutečností, jejíž zveřejnění by mohlo ohrozit činnost zpravodajské služby. Údaje o projektu jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
25
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
D&A Travel s.r.o.
Verze
—