Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovace strategického marketingového plánu k vybraným trhům (Česká republika, Slovensko, Srbsko) na základě kvalitativní analýzy trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F16%3A43931165" target="_blank" >RIV/49777513:23510/16:43931165 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovace strategického marketingového plánu k vybraným trhům (Česká republika, Slovensko, Srbsko) na základě kvalitativní analýzy trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Souhrnná zpráva obsahuje výstupy, které slouží jako podklad pro inovaci strategického marketingového plánu společnosti Novitera, a.s. Tato inovace vychází ze zpracovaných analýz prostředí se zaměřením na vybrané trhy. Závěry analýzy prostředí jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy. Na základě uvedených analýz jsou formulována doporučení a návrhy pro inovaci strategického marketingového plánu podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovation of strategic marketing plan of the Novitera company for selected markets (Czech Republic, Slovakia and Serbia) based on qualitative market analysis

  • Popis výsledku anglicky

    The final report contains outputs, which serve as a base for strategic marketing plan innovation of the Novitera, a.s. company. This innovation of strategic marketing plan for selected markets is based on the analysis. The analysis is concluded with a SWOT matrix. Final suggestions and proposals for the innovation of strategic marketing plan of the company are formulated with respect to the conducted analysis.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    116

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    NOVITERA, a.s.

  • Verze