Example of a marketing plan
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F12%3APU99356" target="_blank" >RIV/00216305:26110/12:PU99356 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Example of a marketing plan
Popis výsledku v původním jazyce
This article shows a practical example of a timber-building-aimed companys marketing plan. It concerns long-term strategic planning and results from the company mission and clarification of the business activity itself. After results listing of the situational analysis both marketing objective and choice of a right strategy are specified. Right then the financial matters and product plan follow up.
Název v anglickém jazyce
Example of a marketing plan
Popis výsledku anglicky
This article shows a practical example of a timber-building-aimed companys marketing plan. It concerns long-term strategic planning and results from the company mission and clarification of the business activity itself. After results listing of the situational analysis both marketing objective and choice of a right strategy are specified. Right then the financial matters and product plan follow up.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JN - Stavebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
8th International Bata Conference
ISBN
978-80-7454-013-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
Tomas Bata University in Zlín
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
19. 4. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—