Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EVALUATION OF ICT USER SATISFACTION IN PUBLIC ADMINISTRATION: CASE OF USE LIKERT SCALE AND NET PROMOTER SCORE IN LIBEREC CITY HALL

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43931105" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43931105 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_17.pdf" target="_blank" >http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_17.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EVALUATION OF ICT USER SATISFACTION IN PUBLIC ADMINISTRATION: CASE OF USE LIKERT SCALE AND NET PROMOTER SCORE IN LIBEREC CITY HALL

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Presented paper deals with satisfaction survey of statutory city of Liberec (SCL) Information and Communication Technology (ICT) users at Liberec City Hall (LCH) designed and implemented by authors. Satisfaction survey was designed to be repeatable and gave good answers about the perception of the current state of ICT by users of services provided by the SCL to LCH. Goal of the proposed survey was to serve as source of ideas which needs to be addressed and to show a change in the perception of the level and quality of ICT services and thus evaluate their progress over time. Survey was designed in form of questionnaire due to time a financial efficiency. Likert scale and Net Promoter Score (NPS) was used within the questionnaire. Surprisingly the results of these two methods were significantly different that new research question was raised and possible reasons are discussed in the paper.

  • Název v anglickém jazyce

    EVALUATION OF ICT USER SATISFACTION IN PUBLIC ADMINISTRATION: CASE OF USE LIKERT SCALE AND NET PROMOTER SCORE IN LIBEREC CITY HALL

  • Popis výsledku anglicky

    Presented paper deals with satisfaction survey of statutory city of Liberec (SCL) Information and Communication Technology (ICT) users at Liberec City Hall (LCH) designed and implemented by authors. Satisfaction survey was designed to be repeatable and gave good answers about the perception of the current state of ICT by users of services provided by the SCL to LCH. Goal of the proposed survey was to serve as source of ideas which needs to be addressed and to show a change in the perception of the level and quality of ICT services and thus evaluate their progress over time. Survey was designed in form of questionnaire due to time a financial efficiency. Likert scale and Net Promoter Score (NPS) was used within the questionnaire. Surprisingly the results of these two methods were significantly different that new research question was raised and possible reasons are discussed in the paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradec Economic Days

  • ISBN

    978-80-7435-664-3

  • ISSN

    2464-6067

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    348-355

  • Název nakladatele

    University of Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradek Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    31. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000411661000041