Inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce ve spol. a.i.m. Agentur s.r.o.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43950715" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43950715 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce ve spol. a.i.m. Agentur s.r.o.
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem projektu smluvního výzkumu byla inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím moderního on-line marketingu a e-commerce. Výsledkem projektu je inovovaná marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce a moderní webová prezentace produktu.
Název v anglickém jazyce
Innovation of the marketing strategy of the product “Effective learning and memory techniques” with the use of online marketing and e-commerce in company a.i.m. Agentur s.r.o.
Popis výsledku anglicky
The aim of the project of contractual research was the innovation of the marketing strategy of the product “Effective learning and memory techniques” with the use of online marketing and e-commerce. The output of the project is innovated marketing strategy of the product “Effective learning and memory techniques” with the use of online marketing and e-commerce and modern web presenation of the product.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
35
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
a.i.m. Agentur s.r.o.
Verze
—