Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce ve spol. a.i.m. Agentur s.r.o.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43950715" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43950715 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce ve spol. a.i.m. Agentur s.r.o.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem projektu smluvního výzkumu byla inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím moderního on-line marketingu a e-commerce. Výsledkem projektu je inovovaná marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce a moderní webová prezentace produktu.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovation of the marketing strategy of the product “Effective learning and memory techniques” with the use of online marketing and e-commerce in company a.i.m. Agentur s.r.o.

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the project of contractual research was the innovation of the marketing strategy of the product “Effective learning and memory techniques” with the use of online marketing and e-commerce. The output of the project is innovated marketing strategy of the product “Effective learning and memory techniques” with the use of online marketing and e-commerce and modern web presenation of the product.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    35

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    a.i.m. Agentur s.r.o.

  • Verze