E-learning a jeho aplikace s orientací na vzdělávání a profesní vzdělávání Millennials
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F20%3A43959205" target="_blank" >RIV/49777513:23510/20:43959205 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learning a jeho aplikace s orientací na vzdělávání a profesní vzdělávání Millennials
Popis výsledku v původním jazyce
Předložená monografie navazuje na dvě klíčové publikace autora zaměřené na e-learning a blended learning (Technologie vzdělávání dospělých, 2005; Vzdělávání dospělých a ICT, 2012) a celou řadu jeho výzkumných studií.V teoretické části monografie najdeme výrazně inovované podkapitoly věnované trendům e-learningu, vývoji a požadavkům na stále populárnější blended learning, a to včetně zcela nových témat jako je například kognitivní teorie multimediálního učení, které se autor v posledních letech intenzivně věnuje. V empirické části monografie jsou prezentovaná vybraná výzkumná šetření (včetně metodologie), která autor buď sám nebo i s kolegy či v mezinárodním týmu, realizoval, a jež přinášejí nové poznatky pro využívání e-learningu a blended learningu zejména v zaměření na vysokoškolsky vzdělanou cílovou skupinu z generace Y v našem kontextu. Výzkumná šetření prezentují výhody i nevýhody e-learningu a blended learningu a v diskusi přinášejí důležité podněty pro experty zabývající se vzděláváním dospělých.
Název v anglickém jazyce
E-learning and its applications with a focus on education and vocational training Millennials
Popis výsledku anglicky
The presented monograph follows up on two key publications of the author focused on e-learning and blended learning (Technology of Adult Education, 2005; ICT and 7Adult Education, 2012) and a number of his research studies. In the theoretical part of the monograph we will find significantly innovated subchapters devoted to e-learning trends, developments and requirements for increasingly popular blended learning, including completely new topics such as cognitive theory of multimedia learning. The empirical part of the monograph presents selected research surveys (including methodology), which bring new knowledge for the use of e-learning and blended learning, especially in with the focus on generation Y in our context. Research surveys present the advantages and disadvantages of e-learning and blended learning and provide important ideas for experts in adult education in the discussion.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-261-0952-5
Počet stran knihy
288
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS knihy
—