Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Relationship between social value orientation and the tendency to trust others

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F22%3A43966262" target="_blank" >RIV/49777513:23510/22:43966262 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://drive.google.com/file/d/1e0np1bN_DxKeeYsGM-GTxdX_wqHEVXCW/view?usp=share_link" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1e0np1bN_DxKeeYsGM-GTxdX_wqHEVXCW/view?usp=share_link</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Relationship between social value orientation and the tendency to trust others

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Trust in others is essential for people&apos;s collaboration and has considerable economic effects. Trust can be measured in many economic laboratory experiments. We conducted the sender-receiver experiment where the receiver trusted or not the message delivered by the sender. The simple social value orientation test with six questions measured social preferences on a scale from altruistic to competitive behavior. We found that altruistic people tend to trust more, while competitive people tend to trust less.

  • Název v anglickém jazyce

    Relationship between social value orientation and the tendency to trust others

  • Popis výsledku anglicky

    Trust in others is essential for people&apos;s collaboration and has considerable economic effects. Trust can be measured in many economic laboratory experiments. We conducted the sender-receiver experiment where the receiver trusted or not the message delivered by the sender. The simple social value orientation test with six questions measured social preferences on a scale from altruistic to competitive behavior. We found that altruistic people tend to trust more, while competitive people tend to trust less.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50201 - Economic Theory

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference Proceedings – Business Trends 2022

  • ISBN

    978-80-261-1126-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    142-148

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    10. 11. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku