Interaktivní podpora výuky geometrie na ZČU v Plzni
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F03%3A00000373" target="_blank" >RIV/49777513:23520/03:00000373 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interaktivní podpora výuky geometrie na ZČU v Plzni
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je popsáno multimediální prostředí, které je využíváno jako doplněk výuky geometrie na ZČU v Plzni. Elektronické textové materiály jsou zpracovány jednak v hypertextu a jednak (v případě neefektivního zachycení matematického textu v HTML) veformátu PDF. U obrazového materiálu je kladen hlavní důraz na dynamiku a interaktivitu, a proto jsou využívány aplety javy (CabriJava, Cinderella) a obrázky virtuální reality (VRML). Diskutuje se i zařazení jazyka XML a jeho využití pro matematiku (nadstavba MathML).
Název v anglickém jazyce
Interactive support of teaching geometry at the WBU in Pilsen
Popis výsledku anglicky
Paper deals with the interactive multimedia environment which is used at UWB in Pilsen as a counterpart of geometry lessons. Electronic texts are prepared in HTML or PDF. As for pictorial material, the main emphasis is laid on interactivity and thus javaapplets (CabriJavam Cinderella) and virtual reality (VRML) are used. Finally, using of MathML is discussed.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BA - Obecná matematika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Department of Mathematics Report Series
ISSN
1214-4681
e-ISSN
—
Svazek periodika
2003
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
105
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—