Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Korekce parametrů diskrétního modelu dvojkolí kolejového vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F06%3A00000181" target="_blank" >RIV/49777513:23520/06:00000181 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Korekce parametrů diskrétního modelu dvojkolí kolejového vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá metodou korekce parametrů modelů kmitajících soustav s aplikací na diskrétní torzní model dvojkolí kolejového vozidla. Fyzikální struktura korigovaného diskrétního torzního modelu dvojkolí bude popsána pomocí čtyř hřídelových prvků atří kotoučů, které reprezentují kola dvojkolí a unášeč. Parametry diskrétního modelu budou hledány z podmínek spektrální a modální věrnosti vzhledem k prostorovému 3D MKP modelu o 222 000 stupních volnosti. Dále je zde popsán vlastní algoritmus metody vytvořený v programovém prostředí systému MATLAB a jsou uvedeny korigované parametry diskrétního modelu dvojkolí.

  • Název v anglickém jazyce

    Discrete model parameters correction of a rail vehicle wheel set

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with a parameters correction method of the mathematical models of vibrating structures with the application to a discrete torsion model of a rail vehicle wheel set. The physical structure of the rail vehicle wheel set discrete torsion model will be described with the help of four shaft elements and three discs, which represent wheels of the wheel set and the tenon. The discrete model parameters will be calculated from conditions of spectral and modal adherence to a three-dimensional finite element model with 222 000 degrees of freedom. The algorithm of the method created in MATLAB is described and there are also shown the corrected parameters of the rail vehicle wheel set discrete torsion model.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BI - Akustika a kmity

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied mechanics 2006

  • ISBN

    80-7043-441-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Název nakladatele

    University of West Bohemia

  • Místo vydání

    Pilsen

  • Místo konání akce

    Srní, ČR

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku