Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelování podvozku kolejového vozidla s poddajným rámem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F06%3A00000235" target="_blank" >RIV/49777513:23520/06:00000235 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modelování podvozku kolejového vozidla s poddajným rámem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá dynamikou podvozku kolejového vozidla. Model se skládá ze tří subsystémů. Ze dvou pohonů modelovaných jako diskrétní systém s 24 stupni volnosti a rámu modelovaného v softwaru ANSYS. Tyto tři subsystémy byly spojeny pomocí metody modální syntézy a byl tak vytvořen celkový kondenzovaný model. Na tomto modelu byla provedena modální analýza a analýza odezvy na kinematické buzení ve vertikálním směru pomocí dat naměřených na reálné trati. K analýzám byl použit software MATLAB.

  • Název v anglickém jazyce

    Modelling of rail vehicle bogie with flexible frame

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with dynamics of the rail vehicle bogie. The model consists of three subsystems. Two drives modelled as discrete systems with 24 degrees of freedom and the frame modeled in the environment of ANSYS. These three subsystems were connected together using the Modal Synthesis Method and the whole condensed model with the flexible frame of the rail vehicle bogie was then created. Modal analysis and analysis of the response to the kinematical excitation in the vertical direction using data taken on the real track were performed. Software MATLAB was used for the analyses and viewing of the results mentioned above.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BI - Akustika a kmity

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Computational mechanics 2006

  • ISBN

    80-7043-477-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    295-300

  • Název nakladatele

    University of West Bohemia

  • Místo vydání

    Pilsen

  • Místo konání akce

    Hrad Nečtiny

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku