Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelování a modální vlastnosti podvozku kolejového vozidla se dvěma individuálními pohyny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F07%3A00000028" target="_blank" >RIV/49777513:23210/07:00000028 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modelling and modal properties of the railway vehicle bogie with two individual wheelset drives

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with mathematical modelling of vibration and modal analysis of two-axled bogie of a railway vehicle. The method is based on the system decomposition into three subsystems - two individual wheelset drives including the mass of the rail andthe bogie frame coupled with a half of the car body - and on modelling of couplings among subsystems. The eigenvalues of a linearized autonomous model and stability conditions are investigated in dependence on longitudinal creepage and forward velocityof the railway vehicle.

  • Název v anglickém jazyce

    Modelling and modal properties of the railway vehicle bogie with two individual wheelset drives

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with mathematical modelling of vibration and modal analysis of two-axled bogie of a railway vehicle. The method is based on the system decomposition into three subsystems - two individual wheelset drives including the mass of the rail andthe bogie frame coupled with a half of the car body - and on modelling of couplings among subsystems. The eigenvalues of a linearized autonomous model and stability conditions are investigated in dependence on longitudinal creepage and forward velocityof the railway vehicle.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BI - Akustika a kmity

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Applied and Computational Mechanics

  • ISSN

    1802-680X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    371

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus