Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamická analýza podvozku kolejového vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F08%3A00500339" target="_blank" >RIV/49777513:23520/08:00500339 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Dynamical Analysis of the Railway Vehicle Bogie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution presents a method of dynamic analysis of a railway vehicle bogie which is based on the statistical approach. The excitation caused by vertical track irregularities is supposed. The linearized mathematical model of vehicle bogie in perturbance coordinates is transformed into the frequency domain. The dynamic response is expressed by upper limits of deformations and forces transmitted by couplings calculated using spatial power spectral densities of the track irregularities. The methodology is applied to a particular railway vehicle bogie with two individual wheelset drives.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamical Analysis of the Railway Vehicle Bogie

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution presents a method of dynamic analysis of a railway vehicle bogie which is based on the statistical approach. The excitation caused by vertical track irregularities is supposed. The linearized mathematical model of vehicle bogie in perturbance coordinates is transformed into the frequency domain. The dynamic response is expressed by upper limits of deformations and forces transmitted by couplings calculated using spatial power spectral densities of the track irregularities. The methodology is applied to a particular railway vehicle bogie with two individual wheelset drives.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Engineering Mechanics 2008

  • ISBN

    978-80-87012-11-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Institute of Thermomechanics AS CR

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Svratka

  • Datum konání akce

    15. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku