Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Web-Based System for Automatic Reading of Technical Documents for Vision Impaired Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F11%3A43899281" target="_blank" >RIV/49777513:23520/11:43899281 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-23538-2_46" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-23538-2_46</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-23538-2_46" target="_blank" >10.1007/978-3-642-23538-2_46</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Web-Based System for Automatic Reading of Technical Documents for Vision Impaired Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A web-based system for automatic reading of technical documents focused on vision-impaired primary-school students is presented in the paper. An overview of the system, both its backend (used by teachers to create and manage the documents) and frontend (used by students for viewing and reading the documents), is given. Text-to-speech synthesis utilised for the automatic reading and, especially, the automatic processing of mathematical and physical formulas are described as well.

  • Název v anglickém jazyce

    Web-Based System for Automatic Reading of Technical Documents for Vision Impaired Students

  • Popis výsledku anglicky

    A web-based system for automatic reading of technical documents focused on vision-impaired primary-school students is presented in the paper. An overview of the system, both its backend (used by teachers to create and manage the documents) and frontend (used by students for viewing and reading the documents), is given. Text-to-speech synthesis utilised for the automatic reading and, especially, the automatic processing of mathematical and physical formulas are described as well.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lecture Notes in Artificial Intelligence

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6836

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    364-371

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus