Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Methods for Division of Road Traffic Networks Focused on Load-Balancing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F12%3A43915454" target="_blank" >RIV/49777513:23520/12:43915454 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5923/j.ac.20120204.01" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5923/j.ac.20120204.01</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5923/j.ac.20120204.01" target="_blank" >10.5923/j.ac.20120204.01</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Methods for Division of Road Traffic Networks Focused on Load-Balancing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper, we compare the methods for traffic network division, which we developed. The methods are focused on load-balancing and consist of two steps - assigning of weights to the traffic lanes and the marking of traffic lanes, which shall be divided. For the first step, traffic simulations of different level of detail are utilized. For the second step, a modified breadth-first search algorithm or a genetic algorithm are utilized. The methods were thoroughly tested for their performance. Their description and the results of the tests are the main contributions of this paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Methods for Division of Road Traffic Networks Focused on Load-Balancing

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, we compare the methods for traffic network division, which we developed. The methods are focused on load-balancing and consist of two steps - assigning of weights to the traffic lanes and the marking of traffic lanes, which shall be divided. For the first step, traffic simulations of different level of detail are utilized. For the second step, a modified breadth-first search algorithm or a genetic algorithm are utilized. The methods were thoroughly tested for their performance. Their description and the results of the tests are the main contributions of this paper.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Advances in Computing 2012

  • ISSN

    2163-2944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    42-53

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus