Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of Possible Speedup of the Microscopic Road Traffic Simulation using Aggregate Movement of Vehicles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F13%3A43919702" target="_blank" >RIV/49777513:23520/13:43919702 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of Possible Speedup of the Microscopic Road Traffic Simulation using Aggregate Movement of Vehicles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper, we describe the microscopic/nanoscopic Parallel/Distributed Hybrid Urban Traffic Simulator (P/D-HUTS), which is currently under development. The P/D-HUTS system incorporates three different microscopic traffic models for the simulation within the traffic lanes and a nanoscopic traffic model for a more detailed simulation within the crossroads. In the description, we are focusing mainly on the microscopic simulation utilized in the P/D-HUTS system. We discuss the possibility of the speedupof the simulation using the aggregate movement of the particular vehicles in the traffic lanes. The aggregate movement can be used in all three traffic models, which are at our disposal.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Possible Speedup of the Microscopic Road Traffic Simulation using Aggregate Movement of Vehicles

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, we describe the microscopic/nanoscopic Parallel/Distributed Hybrid Urban Traffic Simulator (P/D-HUTS), which is currently under development. The P/D-HUTS system incorporates three different microscopic traffic models for the simulation within the traffic lanes and a nanoscopic traffic model for a more detailed simulation within the crossroads. In the description, we are focusing mainly on the microscopic simulation utilized in the P/D-HUTS system. We discuss the possibility of the speedupof the simulation using the aggregate movement of the particular vehicles in the traffic lanes. The aggregate movement can be used in all three traffic models, which are at our disposal.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    11th international Industrial Simulation Conference 2013

  • ISBN

    978-90-77381-76-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    235-239

  • Název nakladatele

    EUROSIS-ETI

  • Místo vydání

    Ghent

  • Místo konání akce

    Ghent, Belgie

  • Datum konání akce

    22. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku