Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Computer-Aided Descriptive Geometry Teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F13%3A43918618" target="_blank" >RIV/49777513:23520/13:43918618 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/07380569.2013.764480" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1080/07380569.2013.764480</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/07380569.2013.764480" target="_blank" >10.1080/07380569.2013.764480</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Computer-Aided Descriptive Geometry Teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    nteractive geometry software brings new opportunities and challenges for how to make the teaching and learning process more effective and simultaneously more interesting. However, the majority of computer-aided activities for geometry courses are oriented especially on basic problems of pre-college mathematics curricula. This article concerns the use of dynamic geometry software in teaching high-level geometry courses for students in mechanical, civil, and other engineering programs at the tertiary level

  • Název v anglickém jazyce

    Computer-Aided Descriptive Geometry Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    nteractive geometry software brings new opportunities and challenges for how to make the teaching and learning process more effective and simultaneously more interesting. However, the majority of computer-aided activities for geometry courses are oriented especially on basic problems of pre-college mathematics curricula. This article concerns the use of dynamic geometry software in teaching high-level geometry courses for students in mechanical, civil, and other engineering programs at the tertiary level

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Computers in the Schools

  • ISSN

    0738-0569

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    48-60

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus