Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simple and branched skins of systems of circles and convex shapes

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F15%3A43923909" target="_blank" >RIV/49777513:23520/15:43923909 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.gmod.2014.12.001" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.gmod.2014.12.001</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.gmod.2014.12.001" target="_blank" >10.1016/j.gmod.2014.12.001</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Simple and branched skins of systems of circles and convex shapes

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Recently, there has been considerable interest in skinning circles and spheres. In this paper we present a simple algorithm for skinning circles in the plane. Our novel approach allows the skin to touch a particular circle not only at a point, but also along a whole circular arc. This results in naturally looking skins. Due to the simplicity of our algorithm, it can be generalised to branched skins, to skinning simple convex shapes in the plane, and to sphere skinning in 3D. The functionality of the designed algorithm is presented and discussed on several examples.

  • Název v anglickém jazyce

    Simple and branched skins of systems of circles and convex shapes

  • Popis výsledku anglicky

    Recently, there has been considerable interest in skinning circles and spheres. In this paper we present a simple algorithm for skinning circles in the plane. Our novel approach allows the skin to touch a particular circle not only at a point, but also along a whole circular arc. This results in naturally looking skins. Due to the simplicity of our algorithm, it can be generalised to branched skins, to skinning simple convex shapes in the plane, and to sphere skinning in 3D. The functionality of the designed algorithm is presented and discussed on several examples.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED1.1.00%2F02.0090" target="_blank" >ED1.1.00/02.0090: NTIS - Nové technologie pro informační společnost</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    GRAPHICAL MODELS

  • ISSN

    1524-0703

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    78

  • Číslo periodika v rámci svazku

    March 2015

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus