Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nonlinear Dynamics of the Car Driving System with a Sequential Manual Transmission

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F16%3A43929202" target="_blank" >RIV/49777513:23520/16:43929202 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-42408-8_5" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-42408-8_5</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-42408-8_5" target="_blank" >10.1007/978-3-319-42408-8_5</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Nonlinear Dynamics of the Car Driving System with a Sequential Manual Transmission

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sequential manual transmissions are the most common sources of various contacts and impacts especially in rally cars. Dynamics of such systems can be very interesting and can influence the overall dynamic performance of a whole car. Therefore, it is necessary to have proper tools for dynamical modelling of gearboxes. This paper deals with the modelling and dynamic analysis of a driving system of a real car with a sequential manual transmission. A complex computational model of the sequential gearbox was created and after verification it allows to study nonlinear behaviour of the whole driving system. Parametric studies can be performed in order to investigate various qualitative effects of chosen design elements, etc.

  • Název v anglickém jazyce

    Nonlinear Dynamics of the Car Driving System with a Sequential Manual Transmission

  • Popis výsledku anglicky

    Sequential manual transmissions are the most common sources of various contacts and impacts especially in rally cars. Dynamics of such systems can be very interesting and can influence the overall dynamic performance of a whole car. Therefore, it is necessary to have proper tools for dynamical modelling of gearboxes. This paper deals with the modelling and dynamic analysis of a driving system of a real car with a sequential manual transmission. A complex computational model of the sequential gearbox was created and after verification it allows to study nonlinear behaviour of the whole driving system. Parametric studies can be performed in order to investigate various qualitative effects of chosen design elements, etc.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1506" target="_blank" >LO1506: Podpora udržitelnosti centra NTIS - Nové technologie pro informační společnost</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dynamical Systems: Theoretical and Experimental Analysis

  • ISBN

    978-3-319-42407-1

  • ISSN

    2194-1009

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    49-58

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Neuveden

  • Místo konání akce

    Lodž

  • Datum konání akce

    7. 12. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku