Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika měření termomechanických nestabilit automobilových kotoučových brzd na brzdovém stavu – stacionární test

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23640%2F07%3A00000056" target="_blank" >RIV/49777513:23640/07:00000056 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika měření termomechanických nestabilit automobilových kotoučových brzd na brzdovém stavu – stacionární test

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Popisuje se metodika měření termomechanických nestabilit automobilových kotoučových brzd na brzdovém stavu pro testování stacionárního režimu brzdění. Metodika byla uplatněna ve ŠKODA Auto a.s. Cílem je využitím optovláknového systému pro měření povrchového teplotního pole brzdového kotouče objasnit vznik a vývoj hot-spotů charakterizujících procesy termomechanické nestability pro danou konfiguraci kotoučového brzdového systému.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology for measurement of thermo-mechanical instabilities of automobile disc brakes on brake testing rig – stationary test

  • Popis výsledku anglicky

    The methodology is dealing with the measurement of thermo-mechanical instabilities of automobile disc brakes on the brake testing rig for tests of stationary braking regime. The methodology was applied in SKODA Auto a.s. The objective is to, using the optofiber system for the measurement of brake disc surface temperature field, to elucidate origination and development of hot-spots characterizing processes of thermomechanical instabilities for the given configuration of the disc brake system.

Klasifikace

  • Druh

    X - Nezařazeno

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.