Metodika měření zbytkových napětí automobilových brzdových kotoučů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23640%2F07%3A00000057" target="_blank" >RIV/49777513:23640/07:00000057 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika měření zbytkových napětí automobilových brzdových kotoučů
Popis výsledku v původním jazyce
Popisuje se metodika měření zbytkových napětí automobilových brzdových kotoučů. Metodika byla uplatněna ve ŠKODA Auto a.s. Cílem je využitím odvrtávací tenzometrické metody změřit hloubkový profil a rozložení zbytkových napětí po povrchu brzdového kotouče.
Název v anglickém jazyce
Methodology for residual stress measurement of automobile brake discs
Popis výsledku anglicky
The methodology is dealing with the measurement of residual stresses of automobile brake discs. The methodology was applied in SKODA Auto a.s. The objective is to utilize the hole drilling strain gauge method to measure depth profile and distribution ofresidual stresses on the brake disc surface.
Klasifikace
Druh
X - Nezařazeno
CEP obor
JB - Senzory, čidla, měření a regulace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.