Metodika měření deformace automobilového brzdového kotouče při montáži
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23640%2F07%3A00000062" target="_blank" >RIV/49777513:23640/07:00000062 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika měření deformace automobilového brzdového kotouče při montáži
Popis výsledku v původním jazyce
Popisuje se metodika měření deformace automobilových brzdových kotoučů, ke které dochází při montáži na auto. Metodika byla uplatněna ve ŠKODA Auto a.s. Cílem je využitím 3D měřicího stroje a tenzometrického měřicího systému při postupném utahování jednotlivých šroubů změřit změnu polohy zvolených bodů charakterizujících tvar povrchu brzdového kotouče, náboje a ráfku a pomocí vytvořeného softwaru zobrazit jejich pole.
Název v anglickém jazyce
Methodology for measurement of automobile brake disc deformation during mounting
Popis výsledku anglicky
The methodology is dealing with the measurement of automobile brake discs deformation induced by mounting. The methodology applied in SKODA Auto a.s. The objective is to utilize 3D measuring machine and strain gauge measuring system to measure changes oflocation of selected point characterizing shape of brake disc, hub and rim during sequential tightening of bolts. Field of deformation is displayed using the special software.
Klasifikace
Druh
X - Nezařazeno
CEP obor
JB - Senzory, čidla, měření a regulace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.