Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing a sociální služby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12110%2F09%3A00010269" target="_blank" >RIV/60076658:12110/09:00010269 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing a sociální služby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sektor služeb je značně rozsáhlý a představuje celou škálu nejrůznějších činností, jednoduchými procesy počínaje a nejsložitějšími operacemi, řízenými počítači, konče. V oblasti služeb vyvíjejí aktivity různé typy organizací, od jednotlivců přes malé firmy až po nadnárodní společnosti, mající ziskový i neziskový charakter. Nejvíce služeb téměř ve všech zemích světa však poskytuje stát (vzdělání, justice, obrana, bezpečnost, zdravotnictví, sociální služby apod.). Organizace poskytující služby, která budechtít v turbulentním prostředí obstát, se při formulování své podnikatelské filosofie neobejde bez kvalitního a funkčního marketingu. Marketing sociálních služeb má řadu specifik, vyplývajících z charakteru těchto služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing and Social Services

  • Popis výsledku anglicky

    The area of social services is considerably extensive and involves a range of various activities from simple processes to komplex operations conducted by computers. Various organizations are engaged in providing social services ? sole proprietors, partnerships as well as international companies, both profit and non-profit organizations. However, most of the services are provided by the state (education, justice, defence, security, health, social sector, etc.). Organizations providing these services willhave to implement quality and effective marketing strategies in order to succeed in the changing environment. The marketing of social services has a numer of speciál features resulting from the nature of these services.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    VI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus