Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj interaktivního chování a komunikačních kompetencí s klientem v pomáhajících profesích na terciárním stupni vzdělávání.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12110%2F10%3A00012122" target="_blank" >RIV/60076658:12110/10:00012122 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj interaktivního chování a komunikačních kompetencí s klientem v pomáhajících profesích na terciárním stupni vzdělávání.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výukové strategie, tak jak jsou v oblasti rozvoje interaktivních dovedností v rámci terciárního stupně vzdělávání převážně aplikovány, nekorespondují s požadavky pracovníků zdravotně sociální sféry. Vedení efektivní komunikace s klienty je možné pouze zapředpokladu, že komunikant je vybaven potřebnými kompetencemi. Získání interaktivních a komunikačních kompetencí v rámci edukačního procesu je podmíněno zejména zvolenými výukovými strategiemi, v tomto případě formou interaktivně vedené výuky založené na principech zkušenostního učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing Interactive Behaviour and Communicative Competence with Clients in Supporting Professions at Tertiary Level of Education.

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching strategies, as they are mainly used in the development of interactive skills within the tertiary education, don´t often correspond with the needs of workers in the health and social sphere. Conducting effective communication with clients is possible provided that the communicator is equipped with all competences needed. Acquiring interactive and communicative competences within educational process is conditioned by chosen teaching strategies, in this case by interactive teaching based on the principles of empirical tutoring.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Aula

  • ISSN

    1210-6658

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus