Rozvoj interaktivního chování a komunikačních kompetencí s klientem v pomáhajících profesích na terciárním stupni vzdělávání.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12110%2F10%3A00012122" target="_blank" >RIV/60076658:12110/10:00012122 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj interaktivního chování a komunikačních kompetencí s klientem v pomáhajících profesích na terciárním stupni vzdělávání.
Popis výsledku v původním jazyce
Výukové strategie, tak jak jsou v oblasti rozvoje interaktivních dovedností v rámci terciárního stupně vzdělávání převážně aplikovány, nekorespondují s požadavky pracovníků zdravotně sociální sféry. Vedení efektivní komunikace s klienty je možné pouze zapředpokladu, že komunikant je vybaven potřebnými kompetencemi. Získání interaktivních a komunikačních kompetencí v rámci edukačního procesu je podmíněno zejména zvolenými výukovými strategiemi, v tomto případě formou interaktivně vedené výuky založené na principech zkušenostního učení.
Název v anglickém jazyce
Developing Interactive Behaviour and Communicative Competence with Clients in Supporting Professions at Tertiary Level of Education.
Popis výsledku anglicky
Teaching strategies, as they are mainly used in the development of interactive skills within the tertiary education, don´t often correspond with the needs of workers in the health and social sphere. Conducting effective communication with clients is possible provided that the communicator is equipped with all competences needed. Acquiring interactive and communicative competences within educational process is conditioned by chosen teaching strategies, in this case by interactive teaching based on the principles of empirical tutoring.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aula
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—