Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digitální kompetence učitelů zdravotnických nelékařských oborů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27235530%3A_____%2F23%3AN0000003" target="_blank" >RIV/27235530:_____/23:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf" target="_blank" >https://www.vszdrav.cz/media/aktivity%20vsz/projekty/ta%C4%8Dr/u%C4%8Debnice.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Digitální kompetence učitelů zdravotnických nelékařských oborů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola "Digitální kompetence učitelů zdravotnických nelékařských oborů" se zaměřuje na schopnosti pedagogů efektivně využívat digitální technologie ve vzdělávání. Tyto kompetence jsou klíčové pro moderní výuku, která reflektuje potřeby studentů i rychle se měnící technologické prostředí. Kapitola se věnuje zejména následujícím oblastem: Definice digitálních kompetencí: Schopnost učitelů používat digitální nástroje k podpoře výuky, komunikace a hodnocení. Význam: Digitální kompetence umožňují učitelům přizpůsobit výuku individuálním potřebám studentů a zlepšit jejich zapojení. Aplikace: Použití digitálních zdrojů, jako jsou interaktivní materiály, videa, podcasty, chatboti nebo virtuální realita, ve vzdělávacím procesu. Rozvoj kompetencí: Důraz na profesní růst učitelů prostřednictvím školení a praktického využívání digitálních technologií. Tato kapitola zdůrazňuje, že digitální kompetence nejsou pouze technickou dovedností, ale také nástrojem pro inovaci a zlepšení kvality vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Digital competences of non-medical health teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter "Digital competencies of non-medical health teachers" focuses on the ability of teachers to effectively use digital technologies in education. These competencies are key to modern teaching that reflects the needs of students and the rapidly changing technological environment. The chapter focuses in particular on the following areas: Defining digital competencies: The ability of teachers to use digital tools to support teaching, communication and assessment. Importance: Digital competences enable teachers to tailor instruction to individual student needs and improve student engagement. Application: The use of digital resources such as interactive materials, videos, podcasts, chatbots or virtual reality in the educational process. Competency development: Emphasis on teacher professional development through training and practical use of digital technologies. This chapter emphasises that digital competences are not only a technical skill but also a tool for innovation and improving the quality of education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000205" target="_blank" >TL03000205: Osobní vzdělávací prostředí vysokoškolských studentů zdravotnických oborů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Osobní vzdělávací prostředí studenta: Učebnice pro učitele zdravotnických nelékařských oborů na vysokých školách.

  • ISBN

    978-80-86302-66-9

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    21-34

  • Počet stran knihy

    172

  • Název nakladatele

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly